Povestea Nostra
În mai 2016, Nir Josef Rosenbaum împreună cu Vla... Mur... Cat... au decis să deschidă un service de cartier în zona Tineretului, lângă piața norilor (cu un angajat la recepție). Astfel, a luat naștere QuickGSM. În septembrie, li s-a alăturat echipei Preda Cătălin (în urma eliberării postului de la recepție "prins cu fapta"). El a început să repare aparate fiind ajutat de Vla... Timp de un an, totul a început să prindă nuanță și serviciile noastre au crescut. Când s-a luat decizia de a deschide încă un service în altă locație, s-a deschis acea locație și a fost supervizată de Vla... și Nir, în timp ce locația de lângă Piața Norilor a rămas sub supravegherea lui Cătălin. Timp de două luni a prosperat, dar locația nouă a avut mai multe zile închise decât deschise din cauza lui Vla..., ajungând deja în luna a cincea și fiind finanțat în spate de celălalt service, destul de substanțial, s-a luat decizia de a se închide (multe produse și aparatură au dispărut la transferul către vechiul service). Am revenit din nou la un singur Service, tendința lui Vla... s-a menținut și el a lipsit mai mult decât a fost prezent. În iunie 2018, Nir l-a prins pe Vla... cu mâna în sac și a luat decizia de a se despărți de el. Timp de 8 luni au rămas în service doar Nir și Cătălin. Cătălin a încercat o inovație în web și a înființat un website hardgsm.ro, în 2 luni acesta a depășit în vizite și nuanță vechiul site quickgsm.ro. Implicarea în vânzările online a început și a crescut datorită implicării totale, ajungând să recuperăm mult din pierdere. În 2020, din cauza unui conflict legat neexploatat, am decis să punem pe hold site-ul quickgsm.ro și să deschidem unul nou, clickgsm.ro, redirecționând tot traficul produs de către hardgsm.ro. Din 2020, Cătălin a devenit partener de afacere cu Nir, asta aducând un bonus în a face cunoscute și oferind cele mai bune servicii posibile pentru acest service, de aceea și review-urile noastre de pe google, implicându-se în vânzări la început, apoi încet retrăgându-se către service pentru a oferi cât mai multe opțiuni pentru clienții noștri. Am atras câți mai mulți furnizori cu care să lucrăm, cu atât mai bine, mai multe opțiuni pentru client. Sinceritatea noastră în alegerile făcute ne aduc mai mulți clienți, suntem de premisă că atât timp cât nu trebuie schimbat, de ce să o faci? De aici și moda nouă către curățarea de casca a unui iPhone sau a mufei de încărcare, lucru care nu se făcea așa și incasându-se direct schimbarea, deși nu se făcea! (era o modă, am făcut-o și noi, dar înțelept a fost când am decis că ceva bănuți în plus nu aduc fericirea clientului) Constatarea GRATUITĂ!! încă este aplicabilă la noi, nu luăm bani deși am lucrat la aparat și am pierdut timp cu el! În prezent avem o clientelă satisfăcută în proporție de 97%, puteți verifica Google, din 2020 s-au adunat 700 de noi păreri! În 2021 am luat decizia de a pune la vânzare produsele noastre dar doar cu anumite condiții, oferind și un service de service prin curierat în 2020 acum mai performant pentru a putea da clientului exact ce comandă fără bătăi de cap, dus-intors oriunde 30 lei, comanda reparație plus piese direct din site (în tot acest timp site-ul se schimbă periodic pentru o mai bună manevrabilitate și înțelegere, mereu cu noi idei) tot atunci se lansează și clickgsm.ro/shop.